განვიხილეთ მეექვსე მოდულის საკითხები.სასწავლო პროცედურებისდაგეგმვისას სტანდარტების, ასევე 21_საუკუნის უნარ_ჩვევების , მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების, მოსწავლეების საჭიროებების გათვალისწინება , მოდელი დამეხმარა გამეგო დიფერენცირეული სწავლების ოთხი დონე,შინაარსი, პროდუქტები, ვიმსჯელეთ სწავლების სხვადასხვა სტილზე,მოსწავლეებში თვითრეგულირების უნარის განვითარებაზე. გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიაზე,შევეხეთ ვიგოდსკის თეორიას,
No comments:
Post a Comment